Ресми сайттар
Видео

Bos jumys oryndary. Orystildi jýrnalıs qajet! «Nurly ólke» gazetiniń redaksıasyna jumys tájirıbesi bar orys tilinde jazatyn tilshi qajet. Baılanys telefondary: 8 (72772) 2 32 32, 8 705 965 3661

Bos jumys oryndary

Orystildi jýrnalıs qajet!
«Nurly ólke» gazetiniń redaksıasyna jumys tájirıbesi bar orys tilinde jazatyn tilshi qajet.

Baılanys telefondary:

8 (72772) 2 32 32,

8 705 965 3661


Главная » Bаsty bеt » Антикор » Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді электронды түрде алудың тиімділігі қандай?

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді электронды түрде алудың тиімділігі қандай?

15 Қыркүйек 2021

Интернет бұрыннан бері көптеген міндеттерді шеше отырып біздің өмірімізге еніп келеді. Біз көптеген қуанышпен тауарлар сатып аламыз, төлемдер жасаймыз, билеттерді сатып аламыз жәнеде тапсырыс береміз, кездесеміз және сөйлесеміз. Интернет біздің өмірімізді жеңілдетуге арналған. Сол мақсатта электрондық үкімет порталы құрылды - www.egov.kz.

Электрондық үкімет порталы арқылы сіз қоршаған ортаға шығарылым жасауға рұқсат алуға, қоршаған орта туралы экологиялық экспертиза алуға, рұқсат алуға өтінім және ниет білдіру хат бойынша жүгінуге болады. Соңғы уақытта мемлекеттік қызметтерді электронды түрде ұсынудың айтарлықтай өсуі байқалды. Сізге кезекте уақыт жоғалтудың керегі жоқ. Қызметтерді алуға қажетті құжаттар туралы ақпарат веб-сайтта, сондай-ақ қажетті мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастырылған.

Мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алудың артықшылықтары:

- порталға тәулік бойы қол жетімділік - кез-келген уақытта, мереке және демалыс күндеріне қарамастан кез келген компьютер, планшет немесе ұялы телефон арқылы кез-келген уақытта мемлекеттік қызметтерге жүгіну;

- қызметтерді кез келген жәнеде сізге ыңғайлы жерден алу;

- мемлекеттік қызметтерге қол жетімді түрде тапсырыс беру туралы толық және сенімді ақпарат;

- кезек жоқ;

- уақытты үнемдеу, қызмет мерзімін қысқарту;

- сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің болмауы, өйткені мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл «жеке кабинет» арқылы жүзеге асырылады;

- мемлекеттік қызмет көрсетуде бюрократия мен жұмыстан кетудің болмауы;

- рәсімнің айқындылығы, көрсетілетін қызметті алушыға оның сұранысы бойынша мемлекеттік қызметті жүзеге асыру сатысы туралы хабарлау.

Ең маңызды артықшылығы - мемлекеттік қызметтерді электронды түрде оңай әрі ыңғайлы алуға болады.

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы облысы бойынша Департаментінің бас маманы

Бейсбеков Азат Талғатұлы